viernes, 10 de junio de 2011

Marta Font:Què és la pintura?

LLOC D'EXPOSICIÓ:

GEMMA CONFECCIÓ - C/ Major, 219

Ubicació Google Maps: Fes clic



Un día em van preguntar: Què és per tu la pintura?


Doncs jo crec que és una de les coses més meravelloses que m'han passat a la vida.
Recordo quan era petita que amb la meva pissara i el pissarrí (que és el que s'estilava
abans per anar a col·legi) vaig iniciar-me en el dibuix. Després, en el batxillerat, vaig
tenir la sort de tenir una monja molt bona en dibuix; més tard vaig començar classes amb
el senyor Ramon M. Carrera, excel·lent professor, i el senyor Enric Barber. Els dos m'encaminaren cap a una recta segura, i juntament amb els professors de l'escola superior de Sant Jordi de Barcelona vaig aconseguir uns coneixements formidables d'aquesta matèria.

Aquesta pràctica, ja que surts a pintar en directe al carrer, m'ha permès connectar amb
moltes persones, fent del treball una verdadera delícia. Així mateix, he passat els meus coneixements a qui m'ho ha demanat i tots han quedat en el meu cor com grans amics.


No hay comentarios:

Publicar un comentario