miércoles, 1 de junio de 2011

DOLORS BOSCH AGUSTÍ: "El flux oscil·lant del subconscient"

LLOC D'EXPOSICIÓ:

GLACE - Plaça Catalunya, 3

Ubicació Google Maps: Fes clic

Més imatges: firma.


"Pel meu tarannà, em deixo portar pel flux oscil·lant del meu subconscient. El trajecte diari és el meu automotor que m’empeny a imaginar, transmutar generar i transformar el meu univers particular que el vull ampliar donant forma i continguts a la meva plàstica. Tot el que he aprés anant a tallers d’artistes, i fent cursos i seminaris en formats monogràfics de moltes disciplines artístiques, les he utilitzat i les utilitzo segons el com, i el que vull explicar. La ceràmica, la pintura, el gravat el reciclatge, les escenografies, les performances i les accions, totes elles només són eines que jo em serveixo i me n’he servit al llarg de la meva carrera existencial."

No hay comentarios:

Publicar un comentario