lunes, 13 de junio de 2011

Xavier Mallol: La seva experiència a Entaul'ART.

LLOC D'EXPOSICIÓ:

EL VEINAT - C/ Major, 86

Ubicació Google Maps: Fes clic



"Quan vaig rebre la programació em va semblar molt interessant, però hi havia una activitat que a nivell personal em va semblar força interessant, “Entaul’art”. Aquesta mena d’interpretació de l’obra en forma d’apat, em semblava si més no curiosa, tot i que la feina..... jo, ja la tenia feta. El quadre escollit per l’artista culinari va ser “El pas del temps” unes oliveres al marge d’un camí de Caldes de Montbui, amb els verds de fons i unes rosselles en primer terme. He de reconèixer que la meva pintura no era fàcil d’interpretar i que el resultat va ser sorprenent, els verds del fons, la composició de les oliveres al marge del camí, amb els verds i blaus casi grissos, els ocres del terra amb les ombres de les oliveres, i com no podien faltar per la compossició….les rosselles. Despres de la composició i les tonalitats calia donar el pas definitiu, ja que un quadre no es pot menjar, una combinació de sabors molt aconseguida sense grans estridències ni gustos predominants, tot molt esructurat, per poder gaudir de cada un d’ells per separat o conjuntament. Tota una experiència!Moltes gràcies a tots. Xavier Mallol" L'exposició de Xavier Mallol i el plat es poden degustar al Restaurant El Veïnat. Consulta el mapa.


No hay comentarios:

Publicar un comentario