miércoles, 1 de junio de 2011

INDIKAMUSICA:Només flauta


"Toco la flauta travessera, la majoria dels meus temes són instrumentals .Vaig trobar l'instrument idoni i a través d'ella puc exprésar les meves diferents sensacions "alegria, tristesa, por, plaer o dolor".
Sòl compondre en llocs tan dispars com castells, esglésies,jardins, boscos (hi ha llocs al nostre petit país plens de màgia imisteri) només cal anar a gaudir-los "Un bon calçat, una motxilla, aigua, un faristol i la flauta travessera" cada canço té una historia

La meva intenció no és altra que a través de les melodies , lespersones s'oblidin de tots els seus problemes i es dediquin peruns minuts a escoltar i sentir

He tingut la sort de conèixer tres persones en un espai de tempsrelativament curt, cadascuna d'elles toca instruments diferents(un toca el piano i la melòdica, l'altre el saxo, i el tercerl'acordió) i toco amb cada un d'ells diferents estils (blues, jazz,clàssica o tradicional) des d'aquí els hi envio una forta abraçadai agraeixo la sort que he tingut d'haver-los conegut. I a FirARTSalt el que m'hagi brindat aquesta oportunitat per poder-me expressar"

No hay comentarios:

Publicar un comentario