martes, 31 de mayo de 2011

CALULL: "TAKSU OF BALI"

LLOC D'EXPOSICIÓ:

MURIEL - C/ Llarg, 194

Ubicació Google Maps: Fes clic´

Més imatges: Obra.



“Taksu of Bali” (un ritus compartit) és un projecte neix fruit de l’experiència viscuda a la Fundació Museu A.R.M.A, al poble d' Ubud, illa de Bali, durant l’estiu de 2009 i 2010 com a artist in residence. Aquesta selecció de quadres no pretén ser un reflex de la realitat del país, sinó més aviat un apropament al poble balinès i al seu tarannà. Els quadres que sorgeixen

d’aquesta estada són el resultat de la interacció entre la meva cultura i la seva, arrel d’això la meva temàtica es focalitzarà en els detalls de la natura, en els petits moviments quotidians, en la percepció del temps i pel damunt de tot en la importància de pertànyer a una comunitat.“ENTAUL’ART!” em sembla una oportunitat fantàstica per apropar aquesta rica cultura a casa nostra, m’agradaria poder comprovar si mitjançant els meus quadres i l’elaboració d’un plat adient, l’espectador i comensal, pot percebre l’amorositat, bellesa i riquesa que amaguen els balinesos en la seva aparent senzillesa.

En paraules d' Agung Rai, director del Museu ARMA: "El concepte de” taksu” és important per a un Balinès, de fet per a qualsevol artista. Jo no crec que un artista pugui només idear fer una bella pintura o una obra perfecta. La idea de Taksu es també una qüestió d' honestedat, per a l’artista i per a qui mira. Un artista seguirà el seu cor o el seu instint, a ell no li farà res l’opinió de la gent. Una pintura que te màgia, no necessita ser elaborada desprès, l’obra parla per sí mateixa. Una obra d’art és difícil de descriure amb paraules, ha de ser mirada per un cor obert que no estigui influenciat pel nom del pintor. En aquesta honestedat hi ha una puresa de connexió entre l' observador i el que és observat"


CALULL exposa al Restaurant MURIEL

No hay comentarios:

Publicar un comentario